17 Kasım 2014 Pazartesi

Şikeste



Beste: Oktay EMED
Söz: ahmet haluk başaklar
Ses: Gamze ÇETİN

Bana kalmış bu muhabbetten hep elim bir naz
Bana kalmış bu sergüzeştten hep yetim bir haz

Bir şikestenin esrarıdır bu geçen nevbahar
Bu esrarın şikestesidir bir giden çeşminaz

Bir ruşenin efganıdır bu ruhu şen
Bu efganın ruşenidir bir şuh-u zen

Bana kalmış bu muhabbetten hep elim bir naz
Bana kalmış bu sergüzeştten hep yetim bir haz 

                                                 ahb- 20.11.2011

not: Kimi kelimelerin TDK karşılıkları, aşağıda sunulmuştur.
Çeşminaz: Nazlı, baygın bakan göz
Efgan: Istırap ile haykırma
Elim: Acıklı
Muhabbet: Yarenlik
Nevbahar: İlkbahar
Ruşen: Aydın, parlak
Sergüzeşt: Macera
Şikeste: Kırılmış, gücenmiş, yenik düşmüş
Şuh-u zen: Neşeli, serbest kadın

Sevgilerimle...

Oktay EMED

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder